
این روزها هی می خوام بنویسم .. هی تنبلی میکنم .البته تنبلی که نه ..یکم هم شلوغم .. ولی خو .. دیروز موقع صبحونه طعم نونهای زیره ای که کمی هم شیرین بود.. منو برد به نون مزه های بچگی ... یادمه 5 یا 6 ساله بودم که به همراه مادربزرگم که بی بی صداش می کردیم نونوایی می رفتم و یکی از خوشمزه ترین قسمتای نونوایی رفتن این بود که به نونوا می گفت بهش نون مزه بده ... که فک کنم همون فطیرهای خودمون هست که شیرین هم بود و من عاشق اونا بودم .... و یهویی بعد این همه سال مزه این نون زیره دار شیرین نون رضوی منو برد ب...
ادامه مطلب