واینک بعداز اینهمه آشوب واسترس .... رها کرده ام خودرا .... فیلممی بینم ..بعد از سه سال دوباره به کتابخونه محل رفتم وکتاب فیزیکی دستم گرفتم .. حالم خوب است .ملالی نیست ...
ملالی نیست جز گم شدنِ گاه به گاهِ خیالی دور،
که مردم به آن شادمانیِ بیسبب میگویند
با این همه عمری اگر باقی بود
طوری از کنارِ زندگی میگذرم
که نه زانویِ آهویِ بیجفت بلرزد و
نه این دلِ ناماندگارِ بیدرمان!
ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17