یکی ازمواردی که به شدت وسوسه انگیزه برام .. اینه که داخل این خونه قدیمی ها بشم وساعتها با در ودیوار وپنجره هاش نگاه کنم و حرف بزنم ..... با خودم فک می کنم این در ودیوار چه ادمهایی رو بخوددیدن.. مخصوصااون خونه قدیمی ها که حال و هوای شرقی دارند .. پنجره های رنگی بزرگ مشجر .. یه ایوون با دو تا ستون .. وای وای .. زیر زمین اونو نگو ... پر از هیجان ..اخرم یکی از این خونه ها می خرم
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17