و باز دیشب خواب پدر می دیدم ..13سال از فوت پدر می گذرد ودر خوابهای من همچنان پدر هست .. دیشب خواب می دیدم ازمون داده ام و ازمون سخت است و نامانوس و من قبول شده ام و پدر خوشحال ....
در خواب بعدی یک تونل وحشتناکی بود که باید از میان آن می گذشتم .. و من با وحشت و هراس از میان آن گذشتم .. از میان کفتارهایی که به صورتم می امدند وباید من به آنهانگاه نمی کردم .. خیلی وحشتناک بود .. ولی از آن تونل هم گذشتم...
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8