یادداشتی بر ظهیر

متن مرتبط با «یادداشتی» در سایت یادداشتی بر ظهیر نوشته شده است

یادداشتی بر ظهیر

  • نیلوبلاگ

    دیشب طبق عادت آخر شب ها کتابم را می خواندم. کتاب ظهیر پائولو کوئیلو..... نوشته بود ....می خواهم راحت باشم و احساس حقارت نکنم از نداشتن وسایلی که به نظر دیگران مهم است... باخودم فکر کردم واقعا همینطور است ... براستی قسمت اعظم نیازهای ما وحتی فعالیت های ما...، آنچه فکر می کنیم ضروری است ،بخاطر این است که از حجم حقارت ها کم کنیم ... و شاید آن وسیله و کالا مورد نیاز واقعی ما نیست......

    ادامه مطلب