نوشته بود ....می خواهم راحت باشم و احساس حقارت نکنم از نداشتن وسایلی که به نظر دیگران مهم است...
باخودم فکر کردم واقعا همینطور است ... براستی قسمت اعظم نیازهای ما وحتی فعالیت های ما...، آنچه فکر می کنیم ضروری است ،بخاطر این است که از حجم حقارت ها کم کنیم ... و شاید آن وسیله و کالا مورد نیاز واقعی ما نیست...
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: یادداشتی, نویسنده: بازدید: 150