و خودم را به دیار آسودگی سپرده ام .... همه کارهای نیمه تمام را تصمیم گرفته ام .. تمام کنم ..از لباسهایی که نگه داشته ام تا کی بهشان رسیدگی کنم ... تا کارهایی که دلم می خواسته انجام دهم .. تماشای فیلم .. کتاب خواندن .. رفتن به طبیعت با آسودگی در آخر هفته ..
کلا حال خوشی پیدا کرده ام .. وقتی می فهمی رسیدنی در کار نیست ... وباید از تک تک لحظات مسیر بهره ببری . با ارامش بیشتری کارها را انجام می دهی ...
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29