صبح درفاصله ای که می رفتم برای ثبت حضورم در اداره و می خواستم اینجابنویسم که احساس سردرگمی گیجی دارم ...با تکرار همین حس درهمکارم مواجه شدم و به ایشون گفتم چرا خستگی وفرسودگی ... وبه همین سرعت یه حس خستگی جاشو دادبه احساس خوب سرزندگی
چراکه نه ..چراشکفته نباشددلم ....خدا سبب ساز است
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133