این عادت من است که هرچند وقت یکبار به بازنگری خودم میپردازم ..تاببینم ازدنیا چه می خواستم ...چه میخواهم و ایاکارهایم مرابه آزوهایم می رساندیانه ؟
واینک بخاطراین جابجایی وکوچ دوباره درحال بازنگری م
من در پنج سال اینده یک تیم قوی دربیمه خواهم داشت...چندی کتاب ترجمه کرده ام ..یک خانه خوب به نام خودم دارم ...واگر دکترا همچنان دراولویت هایم باشد... دانشجوی دکترایم....
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132