باید خودم رابتکانم ...بایدخودم رااز نو بنویسم...چه می خواهم ..چه می خواستم والان چه دارم و چه بایدبکنم.............
ایا کسی هست مرایاری کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126