انسیه خانوم هم تموم کردم ...دورهمی مون بسی خوش گذشت ....کتاب بعدی از مارگرت اتوود هست ...بزنیم به کلاسیک ..ببینیم اونور چه خبره .. کنارفایل های آموزشی ..کار اداره ...بیمه و همه چیزهای لذت بخش این روزها
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136