می دونی چی دلم می خواست... دلم می خواست با یه گروه پایه و خوب دور هم جمع می شدیم و کارهای خوب می کردیم ... مثلا باهم کتاب می خوندیم ... باهم بازار می رفتیم.. باهم خیریه می زدیم و بهبقیه کمک می کردیم ... از این طور کارها...
کاش می شد
| یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۳۹۶ |
17:4 | مادر دختری| |
یادداشتی بر ظهیر...
ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 12:08