ناهید خسته

خرید بک لینک
این روزها همه کارها و بایدها را بدور انداخته ام... دریک خلسه .... و خودم را به دست اسودگی می سپارم ...

چه فایده دارد این همه دویدن ... باید کمی اسود.....

اسود....اسود...

| پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۶ | 9:13 | مادر دختری| |

یادداشتی بر ظهیر...

ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 12:08

صفحه بندی